Το κέντρο μας

Το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «Λογοδρώ» ιδρύθηκε από τον Σταματογιάννη Στέλιο, Λογοθεραπευτή, με στόχο την παροχή εξατομικευμένων και σύγχρονων θεραπευτικών υπηρεσιών με σεβασμό και φροντίδα στο κάθε παιδί και την οικογένειά του. Ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Σεπτέμβριο του 2022 σε έναν νέο και καλαίσθητο χώρο, ο οποίος είναι κατάλληλα διαμορφωμένος και εξοπλισμένος, ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κάθε ατόμου. Βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά, Καραολή και Δημητρίου 8-10, στον 2ο όροφο.

Η διεπιστημονική ομάδα του Κέντρου μας αποτελείται από λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους – ψυχοθεραπευτές και ειδικούς παιδαγωγούς.

Στόχος μας είναι:

Μέσα από τη συνεργασία της θεραπευτικής ομάδας του «Λογοδρώ» να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 1-18 ετών με δυσκολίες διαφόρων μορφών στην εξέλιξη και την ανάπτυξή τους. Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητο συστατικό αποτελεί η εκπαίδευση της οικογένειας του κάθε ατόμου και η δημιουργία μιας σταθερής θεραπευτικής συμμαχίας. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται σταδιακά η λειτουργικότητα του παιδιού και του εφήβου σε όλα τα περιβάλλοντα της καθημερινότητάς του.

Η φιλοσοφία μας είναι:

Να προάγουμε στο μέγιστο τις δυνατότητες του κάθε θεραπευόμενου χρησιμοποιώντας επιστημονικά τεκμηριωμένες θεραπευτικές πρακτικές. Για τον λόγο αυτό όλοι οι συνεργάτες μας είναι κατάλληλα εξειδικευμένοι σε ένα σύνολο σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων, έτσι ώστε να είναι σε θέση να εφαρμόσουν την ολιστική προσέγγιση που χρήζει το κάθε άτομο. Η χρήση του παιχνιδιού ως εργαλείο μάθησης αποτελεί βασικό πυλώνα για εμάς και γι’ αυτό κάθε θεραπευτική συνεδρία έχει ευχάριστο χαρακτήρα και αποτελεί κίνητρο για την επόμενη.

Η αξιολόγηση σε 3 βήματα:

Η διαδικασία που ακολουθείται όταν ένας γονιός επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail είναι η εξής:

  1. Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιείται με τους γονείς του παιδιού ή εφήβου με σκοπό τη λήψη του αναπτυξιακού, ιατρικού και οικογενειακού ιστορικού. Στο στάδιο αυτό συλλέγονται σημαντικές πληροφορίες, οι οποίες θα βοηθήσουν στην αξιολόγηση που θα ακολουθήσει, και γίνεται αντιληπτό το αίτημα των γονέων.
  2. Ανάλογα με το αίτημα των γονέων και τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν από το ιστορικό, πραγματοποιείται σε δεύτερη συνάντηση η αξιολόγηση του παιδιού ή εφήβου από τον/τους αρμόδιο/ους θεραπευτή/ές (λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, ειδικό παιδαγωγό, ψυχολόγο). Η αξιολογητική διαδικασία αποτελείται από τη χορήγηση σταθμισμένων και άτυπων αξιολογητικών εργαλείων και την κλινική παρατήρηση κατά τη διάρκεια της συζήτησης ή του παιχνιδιού.
  3. Στο τρίτο στάδιο προγραμματίζεται συνάντηση με τους γονείς του παιδιού ή εφήβου, στην οποία αναλύονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης και προτείνεται το κατάλληλο θεραπευτικό πρόγραμμα. Στο σημείο αυτό θέτονται οι στόχοι που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε θεραπευόμενου.